اخبار

طرح پژوهشی شرایط شغلی دانشگاه های دولتی تهیه می شود

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

از اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه های دولتی دعوت می شود در طرح پزوهشی شرایط شغلی با هدف ارتقای بهره وری در راستای راهبرد رئیس جمهور درباره اهمیت دانشگاه ها به عنوان اتاق فکر دولت شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، واحد پایش و سنجش نگرش دانشگاهیان مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای رویکرد ارزشمند و راهبردی ریاست محترم جمهوری مبنی بر اینکه دانشگاه ها به عنوان اتاق فکر دولت تمامی تلاش خود را برای ارتقای بهره وری در کشور متمرکز کنند طرح پژوهشی در خصوص شرایط شغلی کارکنان (اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی) دانشگاه ها و مؤسسات علمی، پژوهشی دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در دست اقدام دارد.

به همین منظور، پرسش نامه الکترونیک (لینک زیر) توسط همکاران این مرکز تهیه شده است که داده های حاصل از این پرسش نامه، روی سرورهای این مؤسسه بارگذاری خواهد شد و صرفاً جهت استفاده در این طرح پژوهشی، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

از اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی که علاقه مند هستند به پرسش نامه پاسخ بدهند درخواست می شود تا حداکثر 15 آذرماه سال جاری به لینک پیوست مراجعه کنند.

آدرس اینترنتی مؤسسه پژوهش و آموزش عالی وابسته به وزارت علوم:

https://irphe.ac.ir/

140


۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۱
۹۳ بازدید