اخبار

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان: سقف پژوهانه (گرنت) اساتید این دانشگاه برداشته شد

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان خبر داد: «سقف پژوهانه (گرنت) اساتید این دانشگاه برداشته شد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر کرم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: « با هدف ترغیب و اهتمام ویژه اعضای محترم هیئت علمی و در راستای برنامه پیشنهادی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان با تصویب هیئت امنای محترم دانشگاه، پژوهانه (گرنت) اساتید دانشگاه لرستان به میزان ده برابر موافقت شد و از این پس پژوهانه اساتید دانشگاه لرستان بدون سقف و بر اساس میزان امتیازات حاصل از امور پژوهشی و فناوری اساتید محاسبه می‌شود».

وی تشریح کرد: « هدف این دستورالعمل ساماندهی و هدفمندسازی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی و سوق دادن آن‌ها به سمت حل مسائل و مشکلات مبتلابه جامعه و همچنین قدردانی از زحمات اعضای هیئت علمی، دانشجویان، پژوهشگران ،پسادکترا دستیاران پژوهشی و کارشناسان در چاپ مقالات و تهیه کتب بین‌المللی و ثبت اختراعات است».

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان بیان کرد: «همچنین، تشویقی مقالات پژوهشی اعم از ISI و scopus و Isc نسبت به سال گذشته تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است».

دکتر مصطفی کرم‌پور، ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه لرستان، از تلاش و کوشش وافر اساتید گرانقدر برای ارتقای مرجعیت علمی دانشگاه لرستان و اثرگذاری آن در جامعه، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است با استناد به گفته‌های معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، در سال جاری، میزان پژوهانه (گرنت پژوهشی) بر حسب ریال به ازای هر امتیاز از فعالیت‌های پژوهشی سال 1401 جهت استفاده در سال 1402، به شرح زیر تصویب و به مرحله اجرا رسید (تصاویر را مطالعه کنید):

31

32


۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۲
۲۵۹ بازدید